10 Nisan 2010 Cumartesi

Eksikleriniz olabilir, ama hayata yinede artı katmalısınız..

Şirketlerin, müşteri memnuniyetinde önemli olanın; anında hizmet olduğunu keşfettiği hızlı bir döneme giriyoruz.

Sosyal medyanın bunu en çok hızlandıran etkenlerden biri olduğu, göz ardı edilmemeli.
Peki buna rağmen şirketler yeterince hızlı mı?

Doğrusu tüm markalar için aynı şeyi söylemek olanaksız, ama bunu sürekli göz önünde bulundurup, müşteri hizmetlerine yatırım yapan firmalarda yok değil.

Bunlardan en güzeli de, TTNETdestek örneğidir. Sosyal medyaya en çok eleştirildiği bir anda, korkusuzca atıldı ve şu anda en çok eleştirilen tarafı, en çok takdir edilen tarafına yenik düşmekte.

1 yorum:

RAHİM AYTUNC dedi ki...

Büyük şirketlerin, zaten devasa yatırımları var. Artık bu devasa yatırımları artırmanın yollarını aramak yerine, markalarını lovemark değerini artırmaları gerektiğini düşünüyorum. Zaten siz tüm varlığınızı büyük yatırımlara bağlamış ve habire çalışırken, markanız farkında olmadan değerini kaybetmeye başlayabiliyor. Bunun için müşteri hizmetleri öneminin gittikçe yükseldiğini, daha da keskin bir virajla ayrıldığını düşünüyorum. Bugün büyümüş büyük bir şirket iseniz, değeriniz düşmeye başlamadan, artık yatırımı müşteri hizmetlerinize yapmanız gerekir