28 Mayıs 2010 Cuma

Durex Prezervatif Reklamı



Sex sattırır ibaresinin reklam dünyasında fırtınalar estirmesi, sıradan ürünlerin, hatta alakasız ürünlerin bile sık sık çıplaklığı kullanmasına neden oluyor. Zaten bu duruma o kadar alıştıkki, çıplaklık artık çokda cezbedici ve dikkat çekici gelmiyor.

Öte yandan reklamlarında çıplaklığın olmazsa olmaz diye muhakkak kullanılması gerektiğini düşündüğüm ürünlerden biri olan prezervatif markaları bu durumda, çıplaklığı en çok kullanılması gerektiği ve hakedicileri olarak duruyor.

Ama gelin görün ki, bol bol çıplaklığı kullanması gereken prezervatif markası DUREX çıplaklık yerine farklı bir yol tutturmuş. Bu yolu da çok güzel ve tadında götürmüş.

Reklamda insanların bedenleri kullanılmış olsaydı bile sanırım bir yere kadar gidebilirlerdi. Zaten reklam sadece çıplaklık olacağı için izlenirdi, tabii buda olay olmazdı. Ama Durex olaya o kadar güzel bir basitlikle bakmışki, izleyeni kendine hayran edip, viral yayımını da yaptırmış oluyor.

Hiç yorum yok: