18 Ağustos 2010 Çarşamba

Sokak Reklamları'nda Yeni Dönem: 3 Boyutlu Sokak Reklamları

Hayat sokakta atmaya devam ediyor ve bu atışlar herkes için daha iyiye doğru gitmeye başlıyor.
Bazı markaların ''hayat sokakta'' veya ''sokakta hayat var'' sloganları bile oluşmuşken, bir çok markanın da sokak reklamlarından artık bunları daha iyi gözlemleyebiliyoruz.

Örneğin geçtiğimiz günlerde Knorr'un, Ramazan ayına özel hazır çorba tanıtımları için reklam panolarını bir sepet içine yerleştirmesi, aynı şekilde Ülker'in Bizim Mutfak serisinde çıkan yeni ürününü farklı bir bilboard reklamıyla duyurması, Pepsi'nin Mecidiyeköy'de bulunan Cevahir Alışveriş Merkezi'nin önündeki boş alana üzerinde Pepsi logosunun bulunduğu, kocaman bir ''Ramazan Davulu'' yerleştirmesi v.s

Tüm bunlardan anlıyoruzki şirketler artık, müşteriylerileriyle anında daha sıcak bir iletişim kurmak ve bunu markanın bilinirliliğini hızlandıracak, satışlarıda olumlu yönde etkileyecek şekilde kullanmak istiyorlar.

Zaten genel olarak, sokakta olanlara baktığımızda şunu rahatlıkla görebiliyoruz; artık ''Sokak Reklamcılığı'' Türkiye'de boyut değiştiriyor. Markalar, sadece yazılı olan bilboardlardan halka seslenmeyi yeterli bulmuyor ve zaten öyle sıradan bir sokak reklamının pek etkili olacağını düşünmüyorlar. Markaların değişen bakış açıları sayesinde, reklam ajanslarının üretkenliğiyle Sokak Reklamları'nda sürekli bir üretkenlik sözkonusu olmaya başladı. Bu üretkenlik sonunda ortaya çıkan reklamcılık: 3Boyutlu Sokak Reklamcılığı oldu.

3 Boyutlu Sokak Reklamlarından bir kaç örnek:

Hiç yorum yok: