Ana içeriğe atla

Forsquare'daki tatsızlığın nedeni

Bugün Forsquare'da çek-in olurken bulunduğum yerin fotoğrafını çekmek istedim ve kamerayı açtım. Tam fotoğrafla çek-in olacakken, fotoğrafın o anki haliyle Fosquare'a kaydedileceğini görünce, biraz keyfim kaçtı ve fotoğrafsız çek-in olmaya karar verip, çek-in olduktan sonra da programı kapattım. Şu an aradan 11 saat geçmiş olmasına rağmen hala Forsquare'a girmiş değilim. Oysa gün içinde birbirinden farklı bir kaç mekana gittim ve üstelik bol vaktim de vardı.

Sonra neden Forsquare'ı sık kullanmadığımı düşündüm de;
Sanırım Forsquare'daki eksiklik, instagram benzeri efektler ve yorumlar olsa gerek. Oysa Forsgquare tahtını instagram'a kaptırmamak ve insanları, kendisini daha da sık kullandırması için bu atağı kesinlikle yapmalı. Zaten bu ve buna benzer kullanıcıyı çeken ataklar yapmazsa, aksi takdirde hep bu durağanlıkta devam edecek diye düşünüyorum. Bu haliyle de çok sıkıcı bir app olmaktan öteye gidemiyor.


Yorumlar