6 Nisan 2013 Cumartesi

Markalardan Gelen Doğum Günü Mesajları

Doğum günüm nedeniyle bugün telefonuma ve mailime, markalar tarafından bir çok mesaj gönderildi. Gelen mesajların uzunluğu 10 ila 20 kelime arasında değiştiğinden dolayı, hepsi aynı cümleleri tekrar ediyorlardı. bu yüzden hiçbirinin doğum günümü kutlamasını önemsemedim.

Sonra düşündüm de madem böyle bir incelik önceden planlanıyor ve mesajı alacak kişinin markaya sempati beslemesini istiyorlar; öyleyse neden bu kadar kaba bir mesaj gönderiyorlar. Evet bu konu ciddi anlamda kafama takıldı. Çünkü; kötü ve olabildiğince sıradan bir doğum günü mesajıyla yetinmek yerine, ciddiye alınmış bir doğum günü mesajıyla o markaya, sempati besleyebilir, ihtiyaçlarımı karşılayacak ürünü bulunduruyorsa bir sonraki alışverişimi onlardan yapabilirim. Zaten onların da doğum günü mesajını göndermesinin amacı bu değil mi?


Hiç yorum yok: