Ana içeriğe atla

Hasta

3 haftadır aynı sorunu yaşıyorum. Midem ağrıyor. Gittiğim hastanelerde doktorların isteğiyle kan ve idrar tahlilleri yaptım bir şey çıkmadı. Ultrasonda bir şey çıkmadı, filmlerimde bir şey çıkmadı, ama ben 3 haftadır ne yesem kusuyorum. Ne yapsam ağrım dinmiyor. İlaçsız yaşayamıyor gibi oldum.
Son iki gecedir acile gidiyorum ama değişen bir şey yok. Sadece iğne yapıp, ilaç yazdıktan sonra gönderiyorlar.

Hastanedeyken diğer hastaları gördüğümde halimden şikayet etmeye utandığımdan olsa gerek nerdeyse iyileşir gibi de olmuyor değilim. Ama sonra eve geldiğimde ağrılar sızılar yine başlıyor.

Üstelik şu son bir kaç gündür bir şey de yiyemedim. Su bile içsem kusuyorum. Kusunca rahatlıyorum da.
Bir de sanki karnıma hava gitmiyormuş gibi hissediyorum "şöyle bir güzel derin derin osursam iyileşirim, bir şeyim kalmaz" diye düşünmüyor değilim. Bugün hemşireye bunu söyledim, güldü. Ama şikayetim devam ediyor.

Osurmak demişken, bazen gün içinde osurmak için kendimi zorluyorum da, ama ufak bir ses çıkıyor o kadar. Sonrası yine aynı. Maden suyu iyi geliyor. İçtiğim an da geğirtiyor ve bu beni biraz da olsa rahatlatıyor.
Ama asıl sorunum psikolojik olabilir. Çünkü oğlumu 1 yıldır görmedim ve çok özledim. Aklıma gelince, onu görememe durumuma çok fazla üzülmemek için hep derine ata ata böyle olmuş olabilirim.

Yorumlar