Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ocak 31, 2010 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

SUSUZLUK HİÇ BİR ŞEY, İMAJ HER ŞEY

Herkesin bildiği gibi, büyük şirketlerin, tüketim pastasında ki paylarını büyütmesi çeşitlidir. Bunlardan biride, uygun fiyatlı ürün üretimidir. Aynı marka, farklı fiyat politikası güderek, piyasadaki rakiplerinin sahip oldukları sahayı sıkıştırıp, kendisine her zaman sunulan ‘’buyursunlar’’ yolunu kullanmaya çalışır. Şu an bu yolu takip eden şirketlerden biride Cappy’dir. Meyve suyu pazarında, yüzdelik oranında ki hakimiyeti ve kalitesiyle tüketicinin gözünü kapatıp, rahatlıkla aldığı bir marka olan Cappy, merdiven altı diye tabir edilen, kendisinin yarı fiyatındaki markalara savaş açmış durumda. Ama bunu tüm ürünlerinde değil, sadece 200mililitrelik küçük boy paketlerinde yapıyor. Çünkü; daha önce tüm ürün çeşitleri alanında açtığı savaşta kendisine zarar vermiş ve nerdeyse bölgesel olarak gözden düşmüştü. Konunun ‘’çünkü’’sine gelince: Daha önce Frutia markasının, tüm çeşitleriyle bir anda piyasaya hakim olması, Cappy’nin kendi tahtını sarsmıştı. Zaman içerisinde, şirket tarafından