Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Nisan 6, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Çok önemli bir konu hakkında; güzel ve gerçek bir hikâye

Soğuk bir Ocak sabahı bir adam Washington DC'de bir metro istasyonunda, kemanla 45 dakika boyunca altı Bach eseri çalar. Bu süre içinde, çoğu işe yetişme telaşındaki yaklaşık bin kişi kemancının önünden geçip, gider. Kemancı çalmaya başladıktan ancak üç dakika kadar sonra, ilk kez orta yaşlı bir adam kemancıyı fark edip, yavaşlar ve birkaç saniye sonra da gitmek zorunda olduğu yere yetişmek üzere yine hızla yoluna devam eder. Kemancı ilk bir dolar bahşişini bundan bir dakika kadar sonra alır.Bir kadın yürümesine ara vermeksizin parayı kemancının önüne koyduğu kaba atarak, hızla geçer, gider. Birkaç dakika sonra, bir başka adam duraklayıp, eğilerek dinlemeye başlar ancak saatine göz attığında işe geç kalmamak için acele ettiğini belirten ifadelerle hızla yoluna devam eder.En fazla dikkatle duran ise üç yaşlarında bir oğlan çocuğu olur.Annesinin çekiştirmelerine rağmen, çocuk önünde durur ve dikkatle kemancıya bakar. En sonunda annesi daha hızlı, çekiştirerek çocuğu yürümeye z

Markalardan Gelen Doğum Günü Mesajları

Doğum günüm nedeniyle bugün telefonuma ve mailime, markalar tarafından bir çok mesaj gönderildi. Gelen mesajların uzunluğu 10 ila 20 kelime arasında değiştiğinden dolayı, hepsi aynı cümleleri tekrar ediyorlardı. bu yüzden hiçbirinin doğum günümü kutlamasını önemsemedim. Sonra düşündüm de madem böyle bir incelik önceden planlanıyor ve mesajı alacak kişinin markaya sempati beslemesini istiyorlar; öyleyse neden bu kadar kaba bir mesaj gönderiyorlar. Evet bu konu ciddi anlamda kafama takıldı. Çünkü; kötü ve olabildiğince sıradan bir doğum günü mesajıyla yetinmek yerine, ciddiye alınmış bir doğum günü mesajıyla o markaya, sempati besleyebilir, ihtiyaçlarımı karşılayacak ürünü bulunduruyorsa bir sonraki alışverişimi onlardan yapabilirim. Zaten onların da doğum günü mesajını göndermesinin amacı bu değil mi?