‘Bir yerde bir fırsat görür ve adım atarsanız, o başarı şans olmaz, bir iradenin sonucu olur.’ ‘Türkiye’nin İnternet Girişimçilerinden Deneyimler Ve Dersler’ altbaşlığıyla yayınlanan ‘Kaldıraç Etkisi’ kitabı, internette başarılı olmuş ve markalaşmış iş deneyimlerinin yaratıcılarının serüvenlerine odaklanıyor. Kazanan fikirler nasıl kazandı, girişimciler başarı süreçlerini nasıl geçirdi gibi soruların cevabını aramış Ekim Nazım Kaya… Ortaya da gerçekten Türkiye’de internet girişimciliğinin öncülerini biraraya getiren güzel bir çalışma çıkmış… Söyleşimize kitabın renginin çok dikkat çektiğini söyleyerek başlamak istiyorum. Çünkü genel olarak pazarlama kitaplarında daha açık renkler ve hatta yer yer mavinin farklı tonlarının göze çarptığı renkler kullanılırken, kitabınızın renginin ise, destek verenlerinizden birinin renginin kullanılması biraz fazla dikkat çekici değil mi? Kitap kapağı için yapılan pek çok taslaktan, en çarpıcı olanını tercih etmeye çalıştım. Çok satan uluslar