Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Nisan 1, 2014 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Sosyal Medya ve Kelimelerin Yeni Anlamları

İnternetin yaygınlığı sayesinde insanların iletişimi kolaylaşıyor ve kolaylaştıkça da, aslında iletişim kazaları da artıyor. Bu kazaları insanlar yapınca sorun olmuyor, ama milyonlarca lira harcanarak büyüyen markalar adına konuşanlar o marka adına hata yapınca bu hatalar, kaza olmaktan çıkıp bir marka krizine dönüşebiliyor. Büyük veya küçük farketmeksizin bütün markalar için kriz durumu söz konusuyken, buna rağmen hala hata yapıyor olmak, o markanın gelecek açısından başarı elde etmesini büyük oranda olumsuz olarak etkiliyor ve başarı sağlayabilmesi için, o krize kadar harcadığı kadar bir reklam bütçesi daha harcamak zorunda kalıyor. Yani bugüne kadarki tüm markalama çalışması, tüm yatırımı tek bir adımda çöpe atılmış oluyor. Bazen hatalar en basit haliyle var oldukları için marka tarafındaki herkesin gözünden kaçabiliyor. Örneğin Üçler Market'in yaşadığı hemen yandaki durum gibi. Aslında bu durum sosyal medyanın toplum tarafından bu kadar yoğun kullanılmasından önce yaşan