Ana içeriğe atla

Ne İstersen İste, Benden!!



Şöyle 1 saat önce Vodafone/istiklal in önünden geçerken, camekana tinerciler tarafından biri siyah, diğeri beyaz boyayla yazılan iki yazı gördüm. Yazık yahu, işyerinden ne istemişler derken yazıları okumaya başladım. Birinde ‘’ÖZGÜRCE KONUŞMAK HAKKIMIZ’’ ve diğerinde ‘’CEPTEN İNTERNET BEDAVA OLSUN’’ yazılı, yazıları görünce, ilk intibamı atıp, gece azıtan bi kaç sarhoşun, karalaması dedim ve tinercilere ait değil de sarhoşlara aittir düşüncesine kapıldım. Ama neden işyeri sahipleri camı temizlememişler ki diye düşünürken, merakıma yenik düştüm ve Vodafone girip, cemekanda ki yazıların sebebini sordum. Yetkili hemen açıkladı, meğer yeni başlayan tarifelerinin ilanıymış. Kendilerine Vodafone’dan böyle bir camekan yazısı yazılması emri gelmiş ve aynı sloganları onlarda kendilerine bağlı diğer Vodafone şubelerine de yazdırmışlar. Tarifeyle ilgili de bir broşür aldım. O anda, yanımda işyerinin fotoğrafını çekebileceğim bir şey yoktu. Yetkiliden bunu çekip bana gönderebilir misiniz diye sordum, o da beni; bunu Vodafone’dan izinsiz yapamayız diye yanıtladı. Keşke fotoğrafını çekip size gösterebilseydim, çok eğlenceli ve çok ilgi çekici olmuştu. (Vodafone İstiklal, Beyoğlu Hükümet Konağı’nın hemen karşısında.)

Yorumlar