Ana içeriğe atla

Oldu da bitti maşallah: Bö2010 :))



Bö2010 oldu bitti maşallah. Ama Bö2010 nun ardından herkes birşeyler söyleyecek. Söyleyenlerin çoğunluğu memnuniyetsizliğini dile getirecekler ve zaten dün gece bir iki blog yazısında bunu gördüm. Özellikle; kazanacağım, ben birinci olacağım diyenlerin, hayal kırıklığının büyüklüğüyle ele aldıkları yazılar, çok komikti.
Unutmamak gerekir ki, kazanç varsa, kayıp da vardır.

Organizasyon da, sımsıcak bir ortamda moderatörler eşliğinde panelistlerin sohbeti güzeldi.

Sosyal Medya'da LİKE'ın önemi sanırım biraz daha anlaşıldı :) yada benim açımdan öyle oldu. Özgür ALAZ beyfendinin ''duygusal like'' tabiri aklıma kazındı. Çünkü neden like yapıldığı veya neden yapılması gerektiği herkes tarafından çok farklı dile getiriliyordu. Ama Özgür Beyin DUYGUSAL LİKE tabiri, en açıklayıcı ve en kısa yoldan özetleyicisi oldu.

Tunç Kılınç'ın penelistlerine göre hediyelerle süslediği mecburi like en renkli bölümdü :)

Diğer panele, geç katılmamdan dolayı, olayı kaçırdım ve o konuda yorum yapamayacağım :(

Kategorilerinde ödül alan moda bölümü, 1-2 ve 3.leri kendilerine yakışır şekilde poz verdiler :)) bu salonda alkışlandı.


Eray Endeş ve ekibine, bu güzel organiasyon için teşekkür ederken, seneye bö2011 de tekrar görüşmek üzere diyorum :)

Tıklayın : BÖ2010

Yorumlar