Ana içeriğe atla

Sosyal Hediye

"Sevdiğiniz" insanlara farklı hediyeler vermeyi sever misiniz?

Evet, ben severim ve verdiğim hediyelerin de o kişiler için ihtiyaçları olan şeyler olmasına dikkat ederim.
Çünkü birine bir hediye alırken, ihtiyacı olan bir şey almamak; o kişi için değersiz herhangi bir yük, sizin için ise sadece para harcaması yapmış olmanız anlamına gelir...

Geçen yıl ailemdeki herkese birer tane hediye vermek istedim ve bir kaç gün düşündüm, ama her hangi bir şey bulamadım ve bunu daha sonra düşünmek üzere o anlık "boş verdim."

Sonraki günlerde bir sabah Twitter'dayken aklıma onların sosyal ağları kullanmadıkları, ama bir gün kullanabilecekleri fikri geldi ve bende Twitter'da onlar adına kullanıcı adlarını alıp, sosyal ağları kullanmaya başladıklarında, onlar için özel olacak günlerde kendilerine hediye etmek üzere bir dosyaya kaydettim.

Önceki gün Twitter'da yeni takipçilerim arasında abimi, kendi ismine yakın bir kullanıcı adı almış olarak görünce, içimden "işte hediyeyi vermenin zamanı yaklaşıyor" diye düşündüm.
Abimin Twitter'ı aktif kullanmaya başladığında kendi kullanıcı adını hediye edeceğim. Bu güne kadar aldığı/alacağı "en farklı" hediye olacağından eminim.

Sizde çevrenizdeki insanları sosyal ağlarla tanıştırmak istiyorsanız, onlar için özel günlerde veya sıradan bir günde sadece gülümsetmek için bile kullanıcı adlarını alıp hediye edebilirsiniz.
Hem masrafsız, hem sürekli kullanılabilecek bir hediye.

Yorumlar