Ana içeriğe atla

iPad ve Uygulamalar

Önceki hafta "artık almam gerektiğine iyice emin olduğum" iPad2'yi aldım ve şu an da tadını çıkarıyorum. Tabii almak kısmı sanırım işin en kolay yönü olsa gerek. Çünkü aldıktan sonraki ortaya çıkan "hangi uygulamaları yüklemem lazım" sorusu öylece havada asılı kalmıştı. Bende appstore'da gezdikten sonra onlarca uygulama indirdim. Tabii sonrasında dönüp çoğunu sildim ve geriye sadece ciddi anlamda kullanacaklarım yalnız kaldı. İşte o uygulamalar:

Gmail: Hala diğer mail servislerini kullanıyorsanız zaten ona ihtiyacınız yoktur. Ama size tavsiyem "lütfen artık gmail kullanın." Çünkü çok geç kalmışsınız.

iBooks: Benim gibi kitap okumaya meraklıysanız, muhakkak aylar öncesinden yüzlerce kitap biriktirmiş sinizdir. Onları okumanın zamanı geldi.

FeeddlerRSS: Onun sayesinde takip ettiğiniz siteler, bloglar v.s yazılı hiç bir şeyi kaçırmayacaksınız.

50 Tablo: Bu uygulamada resim tarihinin bilmeniz gereken 50 tablosu anlatılıyor. Tempo Dergisi'ne burdan teşekkürlerimi yolluyorum.

Facebook, instagram, Tumblr, Foursquare, Twitter, Google bu uygulamalar yüklenilmeyecekse zaten iPad almanın bir manası yok :)

Flipboard: Sosyal ağ hesaplarınızda takip ettiklerinizi dergi formatında okumanıza olanak sağlıyor. Tumblr, Facebook, Twitter, Google Reader, instagram, Flickr, Linkedin... diye listemiz uzayıp gidiyor. Sanırım aşık olduğum nadir uygulamalardandır.

Bamboo Paper: Eğer canınız sıkıldığında çizim yapmak istiyorsanız veya benimki gibi 4 yaşında bir çocuğunuz varsa tam ona göre bir uygulama diyebilirim :)
Oğlum Alper, ilk sanatsal çalışmasını önceki gün yaptı ve aytunCrahim.tumblr.com üzerinden yayınladık bile :))

Free Translator: Sözlük uygulaması. Benim için iyi oldu.

Türkçe Apps: Bir çok uygulamaya burdan ulaşabilirsiniz. Ücretli ve ücretsiz olmak üzere 2 bölüme ayırmış. İyi etmiş.

Diğer indirmenizi önerdiğim uygulamalar ise:
Heritage, Virtuoso, Tüm Gazeteler, Evernote, Radikal Egazete, Skylife, Dipnot, Atv HD, ntvmsnbc, Penguen, idefix Kitaplık, vRead, Milliyet HD.
Bunlar içinde Heritage'yi muhakkak indirin derim.

Yorumlar