Ana içeriğe atla

Remarketing Deneyimim




Geçtiğimiz günlerde ihtiyacım olan ürünü internet üzerinden satın almak için Google'larken bir çok siteye girip çıktım. Gün boyunca uygun olan fiyat hangi sitede diye bakındım ve daha sonra da uygun olduğunu düşündüğüm siteden ürünü satın aldım.
Ama sonraki gün ve günlerde Facebook sayfama her girdiğimde o ürünün satıldığı sitelerin reklamlarıyla karşılaştım. Üstelik bu siteler arasında ürünü satın aldığım sitenin reklamı da vardı.

Facebook'un sunduğu bu hizmete Remarketing deniyor. Yani eğer bir ürünü marka sitelerinde görüp, daha sonra Facebook'a girerseniz, o ürünü ile ilgili hazırlanmış reklamlarla karşılaşıyorsunuz. Bu sayede direkt hedefe gösterim yapılırken reklam gideri de çöpe atılmamış oluyor.

Buraya kadar olan kısım güzel ve gayet de mantıklı. Anlaşılmayacak hiçbir tarafı yok, ama ürünü satın almış olduğum site neden bana o ürünü satın almam konusunda reklam gösteriminde bulunuyordu? 

Yorumlar