Ana içeriğe atla

mavi çok mu çok oluyorsunuz

Bu sabah mont almak için İstiklal Caddesi'ndeki Mavi şubesine girmiş etrafa; para harcamaya hazır mutlu müşteri pozları atıyordumki, alttaki manzara ile karşılaştım. (alttaki görsellere bakın lütfen)

Sobanın belki de binanın dış görünümüne yakışır, mağazanın ise iç tasarımını tamamlar şekilde, sonradan yerleştirilmiş olduğunu düşündüm ama iç tasarım pek sobayla ilgili değildi. Üstelik onca janjanlı mağaza tasarımının içinde soba en köşede olmasına rağmen tek başına pek bi sırıtıyordu. Bu yüzden çalışanlardan birine, sobanın orjinal olup olmadığını sordum ve çalışanın "orjinal" yanıtı vermesinden sonra ise iyice dumur oldum.

Çünkü eğer buna benzer güzel ve orjinal bir parçaya veya direkt buna sahip olan bir işletme ya da marka yöneticisi olsaydım, onu ayna ile kapatmak yerine camekânla kapatır, herkesin güzel poz verme telaşı içerisinde yaşadığı günümüzde, önüne de ona yakışır şekilde küçük bir masa-sehpa atar, onu da tek kişilik antika görünen deri iki koltukla tamamlar, böylece viral etki yaratacak şekilde değerlendirerek pazarlama iletişimine dahil etmiş olurdum.

Bunu yapmamış olmaları; Mavi Jeans pazarlama departmanının öngörüsüzlüğü mü, yoksa şube müdürünün sorumsuzluğu mu bilemedim ve hâlâ da emin değilim. Ama her halükarda bu kadar korunaksız bırakılması, aynayla beraber öylece duruyor olması hiç hoş değil. 
E hadi diyelim ki; pazarlama iletişiminde kullanmak istemiyor, onu viral reklam işlerine alet etmek istemiyorsunuz, en azından basit bir camekân ile korumaya alamaz mıydınız? 












Yorumlar