Miles&Smiles bana mail atma, mil at!— ibrahim aytunc (@aytuncrahim) February 20, 2019
burdaki konu, mail atmanız değil. o yüzden böyle bir mention atmanız, bu işi bilen birilerine vermemiş olduğunuzu gösteriyor.— ibrahim aytunc (@aytuncrahim) February 20, 2019
konu ise şu: üye olduğum bir hizmetinize tekrar üye olmamı istemiş olmanız gereksiz oluyor. bu konuda @ugurabi daha yetkin. kendisine danışabilirsiniz.
İlginiz için teşekkür ederim. Yalnız gözlemlediğim kadarıyla hizmet aldığınız dijital ekipte ya büyük bir eksik, ya da işini layıkıyla yapmayanlar var.— ibrahim aytunc (@aytuncrahim) February 20, 2019
Türk Hava Yolları'nın dijital ayağını iyileştirme çabam devam edecek :)
Yorumlar
Yorum Gönder
Fikir, görüş, öneri ve yorumlarını paylaştığın için teşekkürler.