1-İçerik başlığı çok kötü. Bu metin acilen değiştirilmeli.
Eğer siz de okuduysanız, cümledeki olumsuz çağrışımı fark etmişsinizdir. Ve üstelik "bu olumsuzluğu yapacak olan kişi de Ekrem'den başkası değil" fikri insanın bilinçaltında yankılanıp duruyor değil mi?
2-Böyle bir kampanya için, her sosyal ağa ayrı bir içerik ve başlıkla reklamın çıkılması daha uygun olurdu.
(Bilmiyorum belki de vardır ama benim karşılaştığım her yerde aynı metinle, aynı reklam vardı ve beni baydı.)
(Bilmiyorum belki de vardır ama benim karşılaştığım her yerde aynı metinle, aynı reklam vardı ve beni baydı.)
3-Reklam "filmi" özelinde ise;
Reklam bitip de yayına sokulduğunda veya daha en başından bu yana, yani reklam çekilirken; galiba set ekibi sürekli birbirlerine "oldu oldu oldu harika oldu" cümleleri eşliğinde gaz verip, reklamı kotarmışlar ve acilen yayına göndermişler gibi bir hava etkisi yarattı bende.
Sonuç olarak "o an kimse de çıkıp "hayır olmadı" diyemediği için, bizler şu an bu acemi işi, olumsuz çağrışımlı reklamı izleyip duruyoruz" diye düşünmeden edemiyorum.
Reklam bitip de yayına sokulduğunda veya daha en başından bu yana, yani reklam çekilirken; galiba set ekibi sürekli birbirlerine "oldu oldu oldu harika oldu" cümleleri eşliğinde gaz verip, reklamı kotarmışlar ve acilen yayına göndermişler gibi bir hava etkisi yarattı bende.
Sonuç olarak "o an kimse de çıkıp "hayır olmadı" diyemediği için, bizler şu an bu acemi işi, olumsuz çağrışımlı reklamı izleyip duruyoruz" diye düşünmeden edemiyorum.
4-Umarım çocuklara ödenen para dışında, film için herhangi bir ücret ödenmemiştir. Çünkü reklam fikrinden görselliğine, çocukların oyunculuğundan, Ekrem'in reklamdaki ses tonu ve kullandığı cümlelere kadar her şey berbat ötesi olmuş.
Yorumlar
Yorum Gönder
Fikir, görüş, öneri ve yorumlarını paylaştığın için teşekkürler.