Ana içeriğe atla

İlk mim

Severek takip ettiğim, yazılarını büyük bir keyifle okuduğum Hasan BAŞUSTA, ''DEĞİŞİK DÜŞÜNCE'' blogunda, ''2009 Neden İyi Geçti''( http://hasanbasusta.com/2009/12/2009-neden-iyi-gecti/) mim'i başlatmış. Bende kendimce nedenlerimi yazdım. Blogumu 02.01.2010'da açmayı planlamış ve yazılarımı hazırlamıştım. Ama mimi görünce ilk yazımın, ilk mim'im olmasını istedim. Bu yüzden 2010'a ilk mim ile girmek kısmet oluyor bana.

2009 neden iyi geçti:
1-Kendimi 2009 yılı boyunca azcık daha tanıdım. Hatta tanımak değil, kendimi, farklılıklarımı keşfettim.
2-2009'da, geleceğim için bir hedef belirledim.
3-Oğlum Alper "bbaabbbaaaa" dedi.
4-Hedeflediklerim için 02-01-2010 tarihine geçen haftadan yer ayırttım.
5-Kendime daha fazla saygı duymaya başladım. Böylece karşımdaki insanlara da saygılı olmaya başladım.

2010'un dilediğimiz gibi, hedeflediğimiz yerlere ulaşmamız temennisiyle yazıyı noktalıyorum.

Yorumlar