Ana içeriğe atla

2010'un İlk Yarısı Bitti, Hayatınızda Neler Oldu?

Yılın ilk yarısını atlattık. Geriye dönüp baktığımda neler yapmış olduğumu, hayatımda nelerin değiştiğine, nelerin aynı kaldığına bakmanın zamanı geldi.

2010'a girerken, üzerime alındığım ilk mim'den dolayı ''ilk mim'' yazısını yazmıştım ve o blogumda yayınlanan ilk yazımdı.

O yazıma bakacak olursam, özetle nelerin değiştiğine şimdilik şöyle bir dönüp bakmak istedim:

2009 da farklılıklarımı keşfetmiştim ve bunları şimdilik artıya çevirmeye, diğer insanlara da yararlı olmaya çalışıyorum.

2009 da geleceğim için bir hedef belirlemiştim ve buna bağlı olarak 02.01.2010 tarihinde İstanbul'a yerleşmiştim.
İstanbul'a yerleştikten sonra, bir kaç görüşme yapmış ve ardından 01.02.2010 tarihinde Promoqube'de çalışmaya başladım.
Tabii bu arada Eğitişim'de Reklamcı Oluyorum kursuna katıldım ve belgemi aldım.

2009 da oğlum Alper ''babbbaaa'' demişti, şimdi çok sağlıklı bir şekilde büyümeye devam ediyor ve tabii biraz daha gevezeleşti. Yürüyor, koşuyor ve sık sık düşüp kalkıyor.

2010 un ilk yarısını geride bırakırken, hedeflediklerimin başlangıçlarında olduğum için mutluyum.
Yılın ilk yarısında herkesin hedeflerinin yarısını gerçekleştirmesi dileklerimle.

Ha bu arada unutmadan hayatımda büyük değişikliklerin olmasını 2010 yılı olarak planlarken, gerçekleşen değişikliklerin tarihleri de tersten bakıldığında hep 2010 oldu ve bu da çok güzel bir rastlantı oldu :))
Yanlız 2010 bitmeden bi sonraki rakamların yine ne zaman tersten 2010 olacağını ve değişikliğin ne olacağını beklemiyor değilim :)

Yorumlar

  1. Oğlun? Vay be... Allah bağışlasın dostum, haberim yoktu. Mutlu oldu. Hayallerini ve hedeflerini gerçekleştirebilmen de çok güzel bir şey ayrıca.

    YanıtlaSil
  2. buna benzer özet yazmak istiyorum bende ama vakit bulamıyorum. zaman yetmiyor. oğlun olduğunu bilmiyordum benim de bir oğlum var. sağlıkla büyüsün...

    YanıtlaSil
  3. Allah bağışlasın, mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. hayatta bir çocuk varsa süper : ) onun büyüyüşüne tanık olmak tam bir mucize onun dışında benim hayatım bu senelerde değişiyor güzelleşiyor daha çok gülümsüyorum en azından : )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikir, görüş, öneri ve yorumlarını paylaştığın için teşekkürler.