6 Aralık 2011 Salı

Markalar ve fan sayfaları

Malumunuz, Facebook internete bağlanabilen herkesin olmak zorunda olduğu bir yer ve markalar da burada adeta bebek gibi emekleyerek ilerlemeye çalışıyorlar. Bu bebek hızında emeklemelerinin en kötü tarafı ise; sayfalarına girilen görsel içerikler.
Çünkü bir çok içerik Google aramalarında çıkan görsellerle destekleniyor.

Ben bu durumu inanılmaz derecede komik ve acemice buluyorum. Çünkü gerçekten hiç bir markaya yakışmayacak hareketlerden biridir bu.

Markaları neden suçlamalıyız derseniz;
Çünkü henüz sosyal ağları yeterince ciddiye almış değiller ve bir çoğu "herkes facebook fan sayfası açıyor, bizde açalım" mantığıyla hareket ediyor. Durum böyle olunca da, henüz bu alana çok ciddi anlamda yatırım yapmıyorlar ve "bizimde facebook fan sayfamız var" sırıtışından daha ileri gidemiyorlar.

Dileğim; sosyal ağlarda olmuş olmak için değil, gerçekten sosyal ağlarda yaşayan bir marka olmak için bu alana yatırım yapan markaların artmasıdır.

Hiç yorum yok: